Saturday, February 20, 2010

20.02.2010

hari ni hari yang agak membusankan.. tada plan pape pun hari ni.. busan gila dow duduk nilai.. nasib baik boleh online.. tadi dah plan na gi genting dengan kawan kawan.. last last tajadi lak.. diorang sebok dengan hal masing masing.. maybe next time kot..

petang tadi aku balik PD.. na tau kenapa?? ma aku la, punya la pelupa, dia boleh tinggal kan handphone dia dalam kereta aku.. bila fikir balik, macam kelakar la pulak! ma, ma.. kadang kadang ma ni lawak jugak.. aku pun kena balik jugak coz handphone aku da siap repair.. rindu la kat kau handphone ku! sampai jur PD, duduk duduk borak dengan ma kejap.. pastu gerak balik nilai.. memang bosan coz drive sorang sorang.. tada orang na teman.. kesian aku..

malam just gi dinner with adila, abang adila and kawan abang dia.. makan sambil layan bola.. macam mana Man Utd boleh kalah.. geram jur aku la.. padahal banyak jur chance na goal.. sayurla Man Utd. ni yang rasa na tukar favourite team ni.. tapa tapa, relax dulu.. oke la.. tatau da na taip apa..

.neddy.

2 comments:

she rossi said...

nanti len kali aku teman k :)

Neddy Eya said...

thnx hunn.. ily.. imy.. ;)