Sunday, February 21, 2010

21.02.2010

busan gila.. da dua hari aku duduk umah.. ta ke mana mana.. macam ta caye jur aku duduk umah weekend neh.. umah sewa pulak tu.. kawan kawan semua belum balik.. iskk.. buduh la korang balik lambat.. kalau ada cash 500 skarang, confirm aku da gi shopping neh.. sorang sorang pun jalan.. malas na ajak sapa sapa.. huhu.. kesian la aku.. da la tada bf, kawan pun busy.. ahh.. abaikan..

relax ned, kau ada duit nanti, ramai la kawan kawan kau datang.. skarang, kau sedar la diri kau sikit, kau tengah tada duit, mana ada orang na keluar or jalan dengan kau.. welex suda.. what can i do now? just sit and shut up.. redha jela kau hidup dalam kebosanan..

.neddy.

12 comments:

Mel said...

oit, sape kate camtu dow? ko xde duit ke or ade ke same je kot. at least share ur prob kan? tu gune member.

Neddy Razak said...

haha.. besela.. dunia.. layan jela.. aku ta kesa kot.. lau ko de kt cni, msti aku da ajk ko lpk da..

Naqiuddin Alias said...

ned emotional la plak..kalu aku tau ko x watpe aku ajak ko gi kl semalam tengok keta..ahahaha

Neddy Razak said...

g tgk kete?? dgn bpk ko??hahahaha

Naqiuddin Alias said...

yela..bpk mentua gitu..ahahaha

Neddy Razak said...

haha..gilo!

mrx said...

woot woot !

Neddy Razak said...

woot woot! ;p

nyda rosenin said...

bukan semua kwn mcm tuh ned. sabar k.
we're here for you :)

Neddy Razak said...

thnx kecik.. ;)

Anonymous said...

a friend in need is a friend indeed.. always remember that!!

Neddy Razak said...

thnx mim.. ;)