Tuesday, September 21, 2010

Dia

dia sangat baik bagi aku.lain dari yang lain.pelik.kadang kadang ego.susah na mengaku sesuatu perkara yang aku tanya.dia kawan aku.dia jauh.sekarang makin jauh dari aku.tiba tiba aku rindu.padan muka aku.masa dia dekat aku ego.ta mahu mesej atau pun telefon dia.konon konon aku na biasakan diri bila dia jauh nanti.sekarang da menyesal.hanya facebook menjadi pengubat rindu.

aku tau di sudut hati dia pun rindu aku.dia sayang aku.aku tau itu.aku merasakan apa yg dia rasa.kami sama.rindu.sayang.semua ada.tetapi masing masing masih belum bersedia untuk meluahkan perasaan masing masing.mungkin ada.tapi da dilupakan.aku masih ingat.cuma biarlah masa yang betul betul sesuai datang untuk aku memberitahu dia yang aku CINTA dia.mungkin aku ego.aku cinta dia tapi ta mahu mengaku.

aku takut aku akan kehilangan dia suatu hari nanti.aku takut aku tidak dapat lagi orang yang menyayangi aku macam dia.orang yang pelik macam dia.itu yang aku suka.dia lain.aku takut dia lupakan aku.aku takut dia tidak sayang aku macam sekarang.aku takut dia bukan milik aku yang mutlak.aku takut.

tapi hati aku kuat mengatakan yang dia akan sayang aku sampai bila bila.tidak kisah lah masa itu dia dah mempunyai teman istemawa ke,tunang ke atau pun isteri.ahaha.mengarut.dia akan sayang aku sampai bila bilai.sebagai kawan mungkin.kerana aku sayang kan dia dan ta mampu aku na luahkan ini kepada dia.aku malu.mungkin ego.entahlah.

kalau dia ada di depan aku di saat ini,aku tentu akan peluk dia.sebagai kawan yang menyayangi dia.sebagai kawan yang mencintai dia.aku akan peluk dia kuat kuat.sebab aku sayang dan rindu dia.

p/s : aku harap kau tetap sayangkan aku.jaga diri di sana.ily.imy.

.Neddy.




No comments: