Thursday, September 23, 2010

Sibuk

minggu pertama selepas cuti dua minggu adalah sangat membosankan.maklumlah da cuti lama kan memang malas na start semua benda.minggu ini saja aku ada tiga test dan satu assignment.pening.malas.bosan.mood study memang da lama hilang sejak sebelum cuti lagi.haihh.baru saja cuti da sibuk dengan itu ini.kalau lah aku boleh diklonkan, pasti aku da suruh klon aku yang buat semua.akucuma na relax dan tenangkan fikiran.

kenapa perlu buat orang sibuk pada minggu pertama selepas cuti?kenapa ta boleh tunggu minggu kedua?kan masa panjang lagi untuk semester ni.aku pun ta faham.mood raya yang masih bersisa sudah tidak dirasai lagi.macam da habis raya.kesibukan aku ini membuatkan aku jadi moody,malas dan sebagainya.arghh.tolongla cepat kan hari minggu.aku na keluar dengan kawan kawan aku.aku na tengok movie.aku na buat semua.aku ta mahu study untuk test.

apa boleh buat.nama pun student.aku kena buat juga.yang penting sabar.esok da jumaat.ta sabar na balik pd.ta sabar na keluar dengan amoy.hee.aku tau dia pun rindu na keluar dengan aku.maaf amoy aku sibuk sikit.weekend kita keluar oke.

.Neddy.

No comments: