Tuesday, September 28, 2010

Unknown

makin hari makin annoying bila aku berkawan dengan si 'unknown' ni.bukan apa.mula mula memang aku rasa dia baik.bila da kenal nampak la diri yang sebenar.maklumlah,orang cakap ta kenal maka ta cinta.aku memang la ta baik.tapi bukan semua benda aku buat atau aku cakap kan itu jahat.biasala.aku baru umur 20 tahun.muda lagi.perangai budak budak tentu ada.semak juga kalau semua benda na buat atau cakap dengan matang.maaflah.aku bukan na jadi matang 24 jam.bosan kot kalau macam tu.

si 'unknown' ini mungkin baik sangat agaknye.tapi bagi aku ta la baik sangat.kalau dia perfect,dia ta buat benda jahat.kadang kadang aku terasa dengan apa yang dikeluarkan dari mulut dia,aku bengang dengan kelakuan dia.tapi,sebab aku fikir kan kawan,aku biar kan saja.cara dia cakap dengan aku kadang kadang memang menyakitkan hati.tapi aku sabar.aku boleh sabar lagi.tahap kesabaran aku masih tinggi.mungkin dia ingat aku suka dia.eh tolonglah.kau bukan bagus sangat pun.banyak lagi lelaki yang lagi bagus dari kau.dan jangan la perasan aku suka kau atau harapkan kau jadi boyfriend aku.maaflah.baik aku sayang si dia yang kt russia tu lagi bagus.

dan yang paling menyampah apabila aku dilupakan.memang bangang perangai kau bila kau lupa kan aku.aku ta harap apa apa dari si 'unknown' cuma hargai lah apa yang aku da buat untuk dia.bukan susah pun na hargai orang.atau pun dia ta belajar cara hargai orang masa di sekolah dulu?ta perlu belajar di sekolah.orang yang dungu ta pergi sekolah pun tau bagaimana na hargai orang.

sikap lupa kawan dan gunakan aku semasa bosan saja sangat lah tidak sopan.apa yang aku kata kan ini general.kau semua kalau na berkawan dengan aku lebih lama,tolonglah ikhlas.aku bukan patung.bukan batu.bukan binatang.aku ada perasaan.aku ini hidup bukan untuk menghilangkan bosan orang lain.aku hidup untuk menggembirakan orang.bukan digunakan orang semasa bosan.semasa kau semua da tiada kawan lain.maaflah jika kata kata aku ini kasar.tapi memang semua orang ta suka digunakan ketika orang lain bosan.itu bodoh namanya.

p/s : janganlah terasa.minta maaf.aku sakit hati sangat dengan si 'unknown'

.Neddy.

No comments: