Thursday, November 4, 2010

Pelik

manusia ni memang kadang kadang pelik dan selalu berperasaan ta puas hati atau pun cemburu.masalah ke kalau kita na berkawan dengan siapa,na melepak dengan siapa atau di mana?gemuk ke orang tu,kurus ke,tinggi,rendah,hitam,putih?tempat lepak tu ada 'standard' ke ta ada?masalah ke?

kepada manusia manusia yang aku rasa kau semua baru na 'up',ta perlu la kot na kisah aku lepak dengan siapa ataupun di mana.ta perlu kot na hantar SMS kat aku sampai berkali kali.semua kawan kawan kau na SMS aku tanya kenapa aku lepak dengan budak itu ini.ta perlu cakap tempat lepak aku tu ta ada 'standard' dan tempat yang kau na lepak tu 'standard' lah sangat.tolonglah faham.

dan untuk pengetahun kau semua,aku berkawan dengan orang yang ta pernah buat masalah dengan aku.jadi,suka hati aku la na lepak dengan siapa pun.kenapa kau semua kisah sangat?aku rasa kau semua yang ada masalah kot.masalah ta dapat lepak dengan aku agaknya.lepas tu cemburu ta tentu pasal sebab aku lepak dengan kawan kawan aku.bila da cemburu,na bahan aku lepak dengan siapa dan kat mana.lagipun aku ta layak na lepak kat tempat 'standard' kau semua tu.maklum lah aku ta berduit macam kau semua.

silalah jangan masuk campur hal aku,tepi kain aku oke?aku ta ada masalah dengan kau semua.jangan lah cari masalah dengan aku.simple.

p/s : siapa yang terasa,sendiri mau ingat.aku bengang dengan SMS kau.

.Neddy.

No comments: