Saturday, August 21, 2010

Close Friends

Semalam hari yang paling gembira bagi aku.setelah sekian lama kami merancang untuk berjumpa dan melepak,akhirnye menjadi juga.kawan rapat aku,Joshua yang aku kenal sejak mula mula aku memasuki INTI college.dia memang rapat dengan aku sehinggalah dia bertukar college.sejak dari itu,kami sudah lama tidak melepak bersama.jumpa pun kebetulan sehinggalah hari semalam.

Aku dan G3 bertolak ke petaling jaya berdua.manakala Joshua sudah tunggu di Piccadilly petaling jaya.sampai saja kami memesan makanan.borak borak.masing masing da berisi.ouhh dia kata aku da put on weight.thanks Josh!you should say it to yourself.brr.kami melepak dan mengambil gambar.

Selepas itu kami ke changkat bukit bintang.lepak di sana pula.kemudian terus ke Asia Cafe untuk mengisi perut.kami merantau satu KL.tetapi memang aku sangat berpuas hati malam itu.dapat kenal kawan kawan Josh.mereka sangat happening.

Sesudah makan,aku dan G3 bertolak pulang ke nilai.ahh.aku rindu mereka.sangat rindu dan harap harap dapat lepak lagi seperti semalam

I love you Joshua and G3!

.Neddy.

No comments: