Tuesday, August 24, 2010

Stalker

aku buat formspring bukan na orang kutuk aku.kalau ta suka cakap depan depan.ta perlu na ask or talk as ANONYMOUS.bodoh.inilah manusia.pantang tengok orang senang sikit.mula la na kutuk la apa la.kadang kadang aku kesian orang macam ni.agaknye dia cemburu kan orang lain.yela.mungkin dia ta pernah dapat apa yang aku dapat.ta pernah ada kawan macam aku ada.ataupun ta dapat berkawan dengan aku.mesti dia bengang.

kalau KAU ta puas hati,cakap depan depan,tunjukkan diri kau.kau PENGECUT la.kalau kau lelaki memang kau ta ada telur.kalau kau perempuan kau memang ta cukup sempurna na tunjukkan diri kau.sebab kau banyak kutuk aku.kesian.

ouh ye.tentang kaya atau miskin tu,aku ta pernah sama sekali mengaku yang aku kaya.ta tahu la pula kalau kau anggap aku macam tu.tentang aku gila harta,aku rasa mak bapak aku bagi cukup kat aku.ta perlu aku na gila harta orang lain.kalau aku gila harta sekali pun,aku ada usik harta kau ke?kalau ada kau beritahu aku.yang aku berkawan dengan orang kaya tu,memang kawan kawan aku ramai yang kaya.kau cemburu ke?boleh dikatakan semua kawan aku kaya la.cuma ada yang ta tunjuk.sebab mereka ta sebodoh dan sebangang kau yang aku sendiri ta tahu kau kaya macam mana.pasal kereta aku,aku bersyukur la aku ada MYVI saja.ta kisah la sama macam kancil ke,murah ke,beli pakai loan ke.janji aku ta guna duit kau bayar kereta aku.dan tentang aku ni 'broken english' aku rasa kau lagi ta tahu langsung na speaking kan?yang kau tahu mengutuk orang dalam bahasa melayu.ahaha,kesian gila aku tengok kau ni.

apa apa pun,aku bukan budak budak macam kau.kalau orang macam kau ni terus dilayan,aku pun jadi sama sama bodoh macam kau.ta perlu la na sorokkan identiti dri kau kalau kau berani atau pun ta puas hati dengan aku.cakap depan depan.aku boleh terima.

sempena bulan ramadhan ni,aku maafkan KAU yang banyak sangat kutuk aku.fyi,nobody's perfect and don't think that you're the only one who is really perfect.semua keistimewaan kau,kelebihan kau atau kekayaan kau sementara saja.itu milik tuhan.terima kasih kepada kau.

.Neddy.

2 comments:

fendy said...

hey,
nape ni?
ade org marah2 u ke?

Neddy Eya said...

tada orang marah but ada orang dengki.huhu.