Friday, April 8, 2011

Get A Life


sejak kebelakangan ni, saya ta faham kenapa ramai saja orang yang ta dikenali comment entry entry blog saya. kalau comment memberangsangkan, tapa la kan. ini stock kutuk & mengarut. FYI, saya buat blog ni, ta mintak comment siapa siapa pun. tapi, kalau na comment, comment elok elok sikit ye. lagi satu, kalau na comment mengarut macam orang bodoh, letak nama sebenar. jangan letak nama 'anonymous', nama saya ataupun nama orang yang rapat dengan saya. berani sangat, letak nama sendiri.

dulu dekat formspring, sekarang dekat blog pulak. pantang saya allowed anonymous comment, ada saja yang ta puas hati dengan saya. kenapa ada orang macam ni ye? tada life? ataupun ta dapat kawan dengan saya? atau jealous dengan saya? pfft. saya bukan hot, cantik, ataupun perfect. jadi ta perlu la ada perasaan jealous. kenapa perlu buat benda benda bodoh? ta suka, just mind your own business kay? saya ta mintak duit awak na buat apa apa pun. saya tau jaga tepi kain saya sendiri. saya ta perlukan pertolongan sesiapa pun.

saya memang ta suka na tulis entry marah marah macam ni. tapi semua ni melampau la pulak kan. saya ta suka orang kacau hidup saya. ta perlu susah susah na jaga saya. tau la saya jaga diri sendiri kay?

p/s : thanks for your concern haters. and and, i don't allow anonymous to comment my entry anymore. because you're so annoying man!

.Neddy.

2 comments:

KHALIDAH said...

Betul betul betul. Hot sangat la kot kak :p

Neddy Razak said...

kidah : haha. mana ada. biasala tu manusia. tada life kan. hehe.