Friday, June 3, 2011

Bowling

plan hari neh kononnya na teman amoy & boyfriend dia, daus pergi tournament bowling untuk department office dorang. so, aku ajak Ali, Zai & Aboy lepak teman aku sementara dorang habis game. tiba tiba, officemate amoy suruh aku & ali gantikan tempat bos dorang sebab bos dorang on the way. katanye kejap saja. nanti bos datang, stop la main.

oke aku & ali semangat la kan da lama ta main bowling. benda free pulak. heh. amek kasut kat kaunter, siap siap pakai dengan stoking, warm up sikit sikit & we are ready! turn ali first, aku second. serious aku da excited sebab ali agak power main bowling. dia baling bola tu & then 'grrrr'! masuk longkang weyh. sabo jela.

turn aku pulak. aku baca bismillah banyak banyak. betulkan posisi. aku angkat bola ringan, 9kg. by the way ada 8kg, tapi aku konon kuat la na angkat 9kg tu. da aim baik punya, aku baling, STRIKEEEE! terer kan? pfft!

yela at first aku terer, ali ta terer. tengah tengah we guys equal. point 0. mengundang! da na last last, aku da ta terer da. ali pulak power. iskisk. kitorang main 2 frames smpai habis sebab bos amoy tana main pulak. fuhh. hasilnya, kitorang dapat la no 8 daripada 14 groups. ta terer sebab ramai lagi pakcik pakcik yang terer.

da habis tu, aku, amoy, daus, ali, zai & aboy pergi ke A&W untuk dinner. lepak lepak borak then balik. had fun with them even ta kenal pun. & had fun gossiping with my boyfriends & girlfriends. awesome!

ALI, we are rock mate!

AMOY, thanks babe for inviting us!

.Neddy.

No comments: