Friday, June 10, 2011

Dugaan

masa aku tulis entry neh, aku tengah sedih. dugaan datang. Ya Allah. aku kena redha dengan ujian-Nya. sabar. baru na keluar bergembira, battery kereta aku pulak kong. haishh. aku sedih sebab gaji aku bulan lepas just half. battery kereta sumpah mahal. aku da tatau macam mana na buat. aku menangis.

na harapkan abah aku, susah. sebab aku da bekerja. apa aku boleh buat? mintak tolong dengan mak aku. gaji aku memang nyawa nyawa ikan na tunggu sampai akhir bulan. aku terpaksa mintak mak duit yang aku bagi kat dia. haishh. malunya dan rasa serba salah sangat. jahatnye aku. nasib baik, mak aku memahami.

maaf mak sebab menyusahkan mak. ingatkan duit yang aku bagi tu na senangkan dia. tapi turn to be like this pulak. tu semua dugaan Allah. aku redha. teruknye aku sebagai seorang anak. mesti korang fikir aku neh buruk siku kan? sebab da bagi mak aku duit, lepas tu mintak balik untuk tukar battery. tapi, korang mungkin ta faham situasi aku. haishh. ta kesah la janji mak aku faham. sorry again mum :'(

.Neddy.


No comments: