Saturday, October 23, 2010

Perfumes

perfume adalah benda yang paling wajib yang aku perlu ada.sebab,bukanlah aku ni busuk ke apa.perempuan kalau ta ada perfume macam pelik saja.dan lagi satu sebabnya aku sangat sukakan perfume dan suka mengumpul perfume.di bawah ini,ada beberapa perfume yang paling aku suka dan aku mempunyai koleksi perfume perfume ini.
LANCOME oui
currently aku pakai perfume ni


DKNY

DIOR addict shine
SALVATORE FERRAGAMO incanto charms

ISSEY MIYAKE

PARIS HILTON just me

jadi,kalau na tau bau perfume perfume ni macam mana,beli lah dan cuba.pasti ta menyesal.dalam enam enam perfume di atas,paling aku suka salvatore ferragamo tu.memang la tersangat HOT bau dia dan sexy.tapi oleh sebab aku ni jenis yang ta suka pakai dan beli perfume yang sama,aku ta beli perfume salvatore ferragamo tu lagi.

perfume adalah sangat penting untuk perempuan.

.Neddy.


2 comments:

awek cun kentut said...

pakai la perfume wangi camne pun
pakai la perfume mahal camne pun
kalau dah KENTUT tu, BUSUK gak!

Neddy Razak said...

anonymous : tapala.self-confidence tu penting.btw thanks for ur opinion ;)