Monday, October 25, 2010

Selipar vs Kaki

sudah sepuluh bulan aku pakai selipar yang sama.memang kalau keluar ke mana mana aku akan pakai selipar aku yang satu itu.selipar ungu kegemaran aku.pergi kelas,pergi tengok wayang,pergi shopping,pergi mamak,pergi karaoke,pergi pantai.memang itu saja selipar yang aku pakai untuk berjalan.sebabnya aku sangat selasa hanya dengan memakai selipar itu.tahan lasak.ta menipis mahupun terkoyak.

sepuluh bulan lepas,aku beli selipar itu.aku pilih saiz tujuh.sebab masa tu,apa apa kasut atau selipar,saiz aku memang saiz tujuh.tapi sekarang kenapa kaki aku mengecil?selipar tu jadi besar ke?dua dua ta masuk akal.kasut yang aku boleh pakai sekarang saiz lima.saiz tujuh sudah besar untuk kaki aku.pelik kan?

hari hari aku fikir.kaki aku ke yang kecil?tapi mana boleh kaki mengecil.kalau difikirkan,memang boleh jadi gila.selipar aku pakai tu pun da jadi besar.tapi aku suka pakai.aku pakai saja.janji selipar tu warna ungu.

.Neddy.

No comments: