Friday, October 1, 2010

Jangan

hari ini tidak seperti selalu.tidak seperti hari hari lain.pulang ke PD dengan harapan apabila sampai di rumah,aku dapat berYM dengan dia.ternyata sangkaan aku salah sama sekali.walaupun aku keluar dengan kawan kawan aku,aku masih on YM aku dengan telefon bimbit aku.tapi aku kecewa,sehingga ini,dia masih mendiamkan diri.janji ingin menghubungi aku tapi tidak.aku tidak kisah yang itu,tapi langsunf dia tidak menegur aku hari ini.

pelbagai soalan bermain di minda aku.kusut.semak.dimanakah dia?apa yang dia lakukan?marahkah dia pada aku?adakah dia ingin melarikan diri dari aku?arghh.susah.sangat susah.jangan buat begini kepada aku.aku ta tahan.aku pening.jangan diamkan diri jika tiada sebab.jangan buat aku sedih.jangan biarkan aku menangis.jangan biarkan aku sendiri yang menunggu dia.apa salah aku?tolong jangan diam.jangan terus menghilangkan diri.kau seksa aku.

kasihan kan aku.walaupun aku ada buat salah,tolong beritahu.maafkan aku jika ada melakukan kesalahan.apa pun aku sentiasa menunggu.aku sentiasa bersabar.tolonglah.aku merayu.ta sanggup aku na menanggung ini seorang diri.maafkan aku.

.Neddy.

No comments: