Tuesday, December 28, 2010

Bengang

saya dan kawan kawan saya memang lain.apa apa pun saya minta maaf kepada sesiapa yang rasa saya ni kurang ajar.tapi saya memang suka bergurau kasar.itu pun sebab orang suka bergurau kasar dengan saya.dialog di bawah ni serious saya ta boleh lupa sampai bila bila.kejadian ini berlaku semalam.

saya keluar dari kereta untuk ke tandas.abah,amoy dan bariq sudah lama berada di luar kereta untuk menyelesaikan masalah.

amoy : ned,toilet perempuan kat sebelah sini.
saya : ouhh yeke?okeoke.
dia : ouhh,yang ni ke ned?
amoy : aah.dialah ned.nadirah razak.
dia : dia ni lagi sorang kurang ajar.

saya tengah jalan,muka jadi bengang bila dia buat statement tu.eh,abah saya ada kat situ.selamba na sound saya macam tu.

amoy : ouhh,dia ni anak uncle ni.
dia : ouh saya minta maaf la pakcik.tapi biarlah saya jujur daripada saya simpan kan.dia ni memang kurang ajar.
abah : tapa tapa.pakcik faham.

sumpah dia lagi kurang ajar cakap macam tu dekat abah saya.OMG!masa tu hanya tuhan saja yang tau perasaan saya.rasa na lempang muka dia pun ada.tapi bila fikir fikir balik,baik saya diam sebab benda masa tu na selesaikan masalah.

kepada korang semua,saya ni bukan perfect.kadang kadang cara saya bergurau memang kasar.selama ni ta pernah pula orang cakap saya bergurau macam tu kata saya kurang ajar.mental kena kuat.oke?

.Neddy.

No comments: