Thursday, December 9, 2010

Kisah Seram War Museum Penang 2

oke pasti korang semua ingin tahu apa kisah seram yang kedua di War Museum Penang kan?yang first aku post tu mungkin ta berapa na seram sangat.enrty kali ni mungkin seram sedikit.semasa di muzium itu,Alhamdulillah kami tidak menjumpai apa apa yang menyeramkan.tapi agak seram juga bila lalu di tempat tempat yang sunyi dan tiada orang.mana ta nye,kami berjalan tanpa ada orang yang guide.pengunjung lain pun entah ke mana masa tu.

banyak juga kami mengambil gambar di muzium itu.na buat kenangan.sehinggalah aku upload gambar di facebook,Juice memberitahu aku yang salah satu gambar di muzium yang kami pergi tu,ada 'sesuatu'.gambar di tali gantung.mula mula aku tana tengok,sebab aku ni penakut.mana ta nye,dia beritahu aku masa pukul 3am.memang ta la aku na tengok.

aku tunggu keesokan hari.aku memanggil kakak aku untuk melihat gambar yang ada 'sesuatu' tu.kami lihat mula mula memang tada apa apa.sampailah kakak aku zoom in gambar tu.hah!memang ada la!meremang bulu roma kami melihat gambar itu.

no 1
err.oke.bukan ini 'sesuatu' yang aku cakapkan tu
tapi aku na korang semua tengok dulu gambar ni betul betul
sebab ada kena mengena dengan gambar gambar lain

no 2
sila lihat di bulatan merah
inilah gambar yang aku ceritakan tu
nampak ta?
sama kan dengan gambar kat atas
brrr

no 3
kalau nampak dalam bulatan merah
ada mata,hidung dan bentuk mulut
lebih kurang macam gambar atas ni

no 4
yang ni ta berapa jelas
tapi bila aku zoom in,memang bentuk yang sama
sama dengan gambar gambar yang lain


inilah dia hasil daripada tangkapan gambar kami.masa di sana,aku sudah fikir mungkin ada makhluk lain yang tumpang sekaki na ambil gambar kenangan dengan kami.memang betul pun.nasib baik makhluk tu tada kereta na ikut kami balik.pffft.

p/s : War Museum ini juga dibuka pada waktu malam.sesiapa yang inginkan kelainan,bolehlah mengunjungi muzium ini di waktu malam.mesti lagi syok!

.Neddy.

2 comments:

Mel said...

ok, mengarut!

Neddy Razak said...

juice : mana ada mengarut!betul la!!!